måndag 27 februari 2012

En ledig måndag är underbart... :)

I dag har jag ledigt från jobbet och äntligen kommit till skott att träna...det var skönt.
Hoppas lusten håller i sej länge. Jag var så himla duktig i höstas med träningen, men så blev jag sjuk efter nyår. Åkte på nån form av influensa med långvarig feber och ont i kroppen, så jag kom liksom inte i gång efter det.
Men men...bättre sent än aldrig...eller hur?
Känner att jag har fått energin tillbaka igen.
Just nu både bakar jag bröd och har en plåt mussli som ska in i ugnen så fort brödet är klart.
Har hittat ett gott bröd som innehåller hemskt lite kolhydrater, fått för mig att det är bra för mig.
Är ni sugna på att testa det kan ni klicka på länken här.
 http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=194

I kväll får jag besök av en gammal god vän...ja..hon är inte så gammal..men vi är gamla vänner.
Vi har känt varandra i 35 år, så vi har ju delat en hel del med varandra. Visst är det härligt med vänner som man känner så väl....det räcker liksom med att man bara finns.
Ska fixa nåt gott till oss i matväg, kanske det blir ett glas vin till oxå.
Vi har inte träffats på ett tag, så vi har ju en hel del att prata om.
Nu ska jag gå o ta hand om min mussli..den måste man passa i ugnen annars finns risken att den bränns.

Ha en bra dag....
Laila.


1 kommentar: